هدف اصلی فروشگاه اینترنتی راک تولز کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد. بدین منظور بازگشت کالا تا یک هفته بعد از تحویل کالا توسط مشتریان امکان پذیر است. همه ی تلاش ما در راک تولز این است تا محصول خریداری شده در شرایط مطلوب به دست مشتریان برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید محصول، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن محصول بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

استفاده از شرایط بازگشت کالا

در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت الزامی است

  • استفاده نکردن از دستگاه
  • باز نشدن پلمپ دستگاه
  • مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه

مرجوع کلیه محصولات پذیرفته می شود، به غیر از ابزارهای برقی بدون ایراد که کارت گارانتی به درخواست مشتری مهر شده باشد.

 

 مغایر بودن محصول خریداری شده

درصورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، می بایست به مدت حداکثر یک روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع مسئول پشتیبانی راک تولز اطلاع داده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) راک تولز مسئولیتی در قبال بسته شما نخواهد داشت.

 

آسیب دیدگی کالا

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، می بایست به مدت یک روز کاری به مسئول فنی راک تولز اطلاع داده شود و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. پس از گذشت زمان مشخص شده، راک تولز مسئولیتی در قبال محصول خریداری شده ندارد.

 

بازگشت محصولات بهداشتی

بازگشت محصولات بهداشتی مقدور نمی باشد.

 

آسیب دیدگی و یا باز شدن بسته بندی

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی در بسته بندی محموله دریافتی، از دریافت کالا خودداری کرده و آسیب دیدگی کالا و عدم دریافت سالم کالا را به مسئول فنی راک تولز اطلاع دهید.

 

هماهنگی با پشتیبانی راک تولز قبل از بازگرداندن کالا

در صورت عدم تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان راک تولز هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود.

بررسی مسئول فنی

پس از بررسی مسئول فنی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر تشخیص داده شود کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش کالا، کالا به مدت ۳۰ روز به صورت امانت نزد راک تولز می‌ماند و پس از این مدت راک تولز هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی کالا بر عهده نخواهد داشت.

نحوه ارسال کالا

قبل از ارسال کالا توجه به نکات زیر ضروری است

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب ‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال کالا عکس و تصویری از رسید پستی تهیه کنید.